2012-02-20

doktorns ord...

... väger tyngre än mammans - det är sant det :)

Allting gick bra. Röntgen imorse visade ingen skada på struphuvudets brosk. Linus utskriven och hemskickad. Han ringer mig från bilen och jag frågar hur han känner sig, jodå det är bra. Nu får ni åka hem och vila säger jag "ja men mamma, jag ska träna ikväll" nej det ska du inte "jo det ska jag" nej men Linus, det ska du väl inte? "jo doktorn sa att det var ok" ah jag förstår, och då betyder det inget vad en mamma säger? "nej typ". Vad ska man säga? Man ska ju lyssna på farbror doktorn ändå...

Allvarligt talat - jag är bara så glad att allt gick bra, att Linus klarade sig såpass lindrigt undan. Träna då pojkvasker, tänk inte på din stackars oroliga mamma. :)

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Kanske är det för Linus som för en ryttare? Man måste ut på isen igen för att inte bli rädd!
Mammas ord mot doktorns...
Skönt att allt gick bra.
Själv har jag rastat Zigge och tittat på rådjuren. De är så vackra och Zigge får någon slags "frossa" när han känner doften av dem.Han blir så "stor/blåser upp sig" när han har vittring, så härligt att se.
Sen kom ekorren också, fin start på dagen.
Kram

Misterioso , jag blev lite besviken på filmatiseringen, du vet, min bild som inte stämde överrens med hur det såg ut på tv..