2012-02-26

fem minuter vid tangentbordet

Söndag kväll, slutet på helgen kommer alltför snabbt. Vi njuter av lugnet. En Wallander-film på TV4 som vi inte har sett, Indrivaren. Jag stjäl fem minuter vid datorn när det är nyheter och reklam. Helgen har varit härlig, en bra avrundning på en hektisk vecka. Slutade tidigt i fredags, och sedan har det snurrat på i hög fart. Träning, hockey, innebandy - storhandling (med avstämning!), tvätt och städning. Men också sol, skratt och god mat! Livet är härligt. :)

Fredagsspinning med ny instruktör, fantastiskt bra. Och extra kul var det ju att få sällskap igen - äntligen. :) Maria var tillbaka! © Nu väntar vi bara på att Erica ska bli tillräckligt frisk för att kunna träna igen. © Det är ju så mycket roligare när man kan träna tillsammans. Och prata såklart :) det är minst lika viktigt som att svettas ordentligt! Idag testade jag BodyBalance - tack Maria :) utan dig hade jag inte gått dig - helt klart bra för kroppen, och bättre lär det blir när jag klarar av det ordentligt... fick svart på vitt klart för mig att jag har en hel del att jobba med när det gäller smidighet... En mysig promenad tillsammans med Erica nu ikväll, och så lite fika i vårt kök. Det är allt himla fint med vänner!

Vårsolskänsla i februari :) inte så dumt faktiskt!
Nu börjar filmen igen, dags att krypa upp i soffan tillsammans med Marcus - det gäller att krama de sista dropparna mys ur helgen... Imorgon jobb och allvar igen. Men just nu bryr jag mig inte ett dugg om hur trött jag är när klockan ringer, som sagt: livet är härligt!

1 kommentar:

Maria T sa...

Tack för idag....härligt!
Ses på tisdag.