2012-02-18

kvar på banan

Yes - efter två tuffa cykelpass fredag-lördag känner jag att jo, jag är kvar på banan - inte tillbaka, utan kvar på banan. Riktigt nice. :) Igår cykelpass med ny instruktör - och vilken överraskning, ärligt talat så trodde jag inte vid första anblicken att det skulle bli något särskilt... men helt grymt var det, tungt tungt tungt och det gillar jag. Uppmuntran och beröm (jag ÄR bra på det här) från instruktören, efteråt kände jag mig stark som Hulken! Och imorse - cykel med tema hårdrock :) tuff och hård musik, kul pass med en av mina favoritinstruktörer - det kan ju inte bli dåligt eller hur!? :) Så, med facit i hand: mina 12 dagar off gjorde ingen större skada (om nu inte njurarna vill säga något om alkoholkonsumtionen i Sälen förra helgen... hmm...), och det känns fantastiskt skönt.

Ikväll blir det familjemys, det var länge sedan vi var hela familjen hemma en fredag- eller lördagkväll. Det firar vi med god köttfärspaj och god dricka, hockey och Melodifestival. Tur att det finns något bra för alla...

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Kvällen var fantastisk!