2012-02-13

Sälen

Wow vilken fantastisk helg! Det är något speciellt med skidresor ändå. Tillsammans med fem kollegor har jag varit i Sälen Högfjället/Lindvallen: två heldagar fyllda med så mycket kul grejer att det känns som om vi varit borta i minst en vecka. Fin skidåkning, god mat och många skratt. En tvåtimmars skotertur på fjället där vi alla fick köra egen skoter. Gulaschsoppa såklart. Men även långlunch med dyra viner. After ski på HögisDuo jag - grymt bra band. Och ett oväntat Magnus Uggla-framträdande på Experium. :) Varm choklad med minttu och snygga drinkar på värsta barrundan (halkade via gästlistan in på Harrys). Hemlagade middagar bestående av lyxigt goda fiskrätter - torskrygg och tonfisk. Hur har vi hunnit med allt?! :)







Skoterbild kommer inom kort!:)

1 kommentar:

ElisabethT sa...

Sälen visade upp sin bästa sida när du var där. Underbart med fjällaktiviteter.
Skoter har jag inte kört sen jag var 15, vilket är lääänge sen men jag kommer ihåg att det var kul. Köra skoter ut på en sjö, borra ett hål, lägga sig på en renfäll och pilka. Det är fantastiskt, så minns jag mina påsklov när jag var liten.
Kram